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Instructions

(日本語は下) *Link Mechanism Simulator* There are countless ways to play! Let's connect the dots, make a mechanism, and move it! First, click the settings button and choose demo to see some examples of mechanisms. - Right triangle ... Play/Stop. - Black circle... Fixed point. Click to add, drag to move, long press to delete. You can also tinker with the detailed settings from the menu on the left. The same goes for others. - Gray circle ... Movable point. Same operation method as fixed points. - Blue line... Distance. Click a point and drag to connect it to another point. Trace the same place to delete. Fix the length between two points. - Light blue line ... Angle. Just like distance, set 3 points and make it. Fix the angle between the three points. - Red line... Rotate. Just like distance, set two points and make it. Draw a circle around the first point. - Yellow line... Path. Click on the dot and write the color value to "color" from the menu on the left to complete the setting. - Gear ... Settings. You can position and magnify the camera, change a width of grid, double speed mode, save (copy code), load (enter code), demo (some examples), etc. Notes Two link restrictions (distance, angle, or rotation) on each movable point will behave well. It can move even one or three, but sometimes it moves incompletely. Also, if you set a length that is impossible in reality, the distance may not be fixed. These are not bugs. I used Google Translate to write this. If you find any mistakes, please comment. *リンク機構シミュレーター* 遊び方は無限大!点をつないで機構を作り、動かしてみよう!まずは設定ボタン→demoをクリックして、いくつか機構の例を見てみてね。 ・右向き三角…再生/停止。 ・黒い丸…固定点(fix)。クリックで追加、ドラッグで移動、長押しで削除。他にも、左のメニューから細かい設定をいじれます。ほかも同様。 ・灰色の丸…可動点(set)。固定点と同じ操作方法。 ・青い線…距離固定(length)。点をクリック、ドラッグで別の点に接続。同じところを2回なぞると削除。2点の間の長さを固定する。 ・水色の線…角度固定(angle)。距離と同じように、3点を設定して作る。3点の間の角度を固定する。 ・赤い線…回転(rotate)。距離と同じように、2点を設定して作る。1つ目の点を中心として円を描く。 ・黄色い線…軌跡(path)。点をクリックで左のメニューから「color」に色の値を書き込めば設定完了。 ・歯車…設定(settings)。カメラの位置や拡大率、点の位置補正や倍速モード、セーブ(コードのコピー)、ロード(コードの入力)、デモ(いくつかの例)などができます。 注意事項 各可動点に対してリンクによる制限(距離、角度、回転)が2つかかっていると良い挙動を示します。1つや3つでも動きますが、不完全な動きをすることがあります。また、現実にはあり得ない長さを設定すると、距離や角度の固定が外れることがあります。これらはバグではありません。

Notes and Credits

↓Recommended (こちらでプレイするのを推奨) https://turbowarp.org/610853456?hqpen コードをコピペする時はトリプルクリック

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